בלוג

כמה מילים עלי

נעים להכיר, אני עירית אדן. יום יום אני רואה וחווה את הקשר בין האוכל שבו אנחנו מזינים את הגוף לבריאות הפיזית והרגשית שלנו.  זאת בדיוק הסיבה שאני מרגישה שהמקצוע שלי והידע שצברתי לאורך השנים, הם שליחות.

פוסטים אחרונים

התנהלות בימי קורונה

קורונה – מה לא נאמר ומה עוד לא נכתב על הוירוס הזה שפרץ לחיינו וששיבש אותם לגמרי. מערכת החינוך מושבתת, ואנחנו מבלים כמעט 24/7 עם הילדים. גם אני כמוכם, חווה את התקופה הזאת כמאתגרת במיוחד. תמיד חשוב לשמור ולחזק את המערכת החיסונית שלנו ושל הילדים שלנו, ועכשיו עוד יותר מתמיד.

קרא עוד »

הרפס

הרפס? עוד פעם? אם אתם סובלים מהרפס ומהחזרתיות המעייפת שלו. המידע הזה בשבילכם. לנטורופתיה יש כלים ופתרונות לטפל בזמן שהוא מתפרץ ויותר חשוב, אפשר למנוע את ההתפרצות הבאה שלו. מה זה בכלל הרפס? בשמו העברי, שלבקת. זאת בעצם משפחת וירוסים שגורמת למחלות שונות. בדרך כלל מדברים על ההרפס סימפלקס. ההתחלה

קרא עוד »

תזונת חורף

הימים הגשומים עם הרוחות, הסערות והסופות הם תזכורת לכך שהחורף הוא העונה שגורמת לנו לעצור. בלית ברירה החורף גורם לנו להתכנס ולקחת את הזמן. בזכות העצירה הזו, אנחנו יכולים לאגור אנרגיה לקראת הצמיחה באביב.סוגי המזונות שאנחנו מבשלים ואוכלים בחורף צריכים להתאים לאנרגיות של העונה, כדי לחזק ולמנוע מחלות גם עכשיו

קרא עוד »

מה עושים כשחולים בשפעת ומצוננים?

גם סביבכם מצוננים, משתעלים או עם כאב גרון? ביליתם במיטה עם חום וכל התופעות האלה? כל מה שצריך לדעת על השפעת. וגם לקינוח טיפ שהוא קסם להקל על גודש באף. השפעת היא מחלת חורף שכיחה שנגרמת בדרך כלל מוירוסים. הוירוסים תוקפים את מערכת הנשימה – האף, האוזניים והריאות. היא מדבקת

קרא עוד »

תזונת אביב

האביב מסביב ואיתו תחושה של התחדשות וצמיחה.גם לעונת הלבלוב צריך להתאים את התזונה, למשל מומלץ לשלב כמות גדולה של ירקות.המזונות המומלצים לאביב משפיעים כולם על הכבד. בואו נעשה סדר – מה מתאים לאכול באביב כדי לתת לגוף את מה שהוא צריך ולמנוע מחלות בחורף? מה אוכלים באביב? ירקות – צנון,

קרא עוד »

תשישות קייץ

איך תקלו על עצמכם את חוסר האנרגיה האופיינית לקיץ ב-6 פעולות? גם אתם מרגישים חסרי אנרגיה, מותשים ועם נפילות סוכר? ריכזתי בשבילכם 6 פעולות שתוכלו לעשות כדי להרחיק מכם את תשישות הקיץ. 6 הפעולות שירחיקו מכם את חוסר האנרגיה ונפילות הסוכר:* שתיית מים עם לימון בבוקר, בתחילת היום* צמצום כמות המאכלים

קרא עוד »

מה אוכלים בטיסות?

עונת החופשות המשפחתיות הגיעה! טסים לחו”ל? כך תמנעו בעיות עיכול, כבדות והתייבשות – עשו ואל תעשו עם אוכל בטיסות. גם בטיסות ליעדים קרובים, תבלו לפחות 6 – 10 שעות מחוץ לבית.עם תכנון מקדים וקצת הכנות תוכלו להתמודד נכון עם עניין האוכל.הדקו חגורות, אנחנו מתחילים   “עשו” –  1. אוכלים בבית

קרא עוד »

4 צעדים לשגרה בריאה

איך חוזרים לשגרה בריאה? מתחילים ב-4 צעדים, או בחלק מהם.החופש הגדול שמאחורינו והחגים שלפנינו, נותנים לנו פרק זמן של חודש לחזור לשגרה בריאה. או ליצור אחת כזו. גם אם נצליח ליישם בהתחלה רק חלק, זו כבר התחלה טובה לשנה חדשה. עם הזמן נוכל להוסיף הרגלים בריאים, העיקר להתחיל ולייצר תנועה

קרא עוד »

קנדידה! מתנה לכל החיים

קנדידה זה כאוס! יום ככה ויום אחרת. פעם גרד בנרתיק, פעם כאבי בטן, פעם הגרון מציק ומצבי הרוח משתנים כמו ברכבת הרים.  הכאוס מביא חוסר אונים וחוסר שקט.  כשיש איזון מבחינה תזונתית, רגשית ומבחינת חיידקי המעיים, הקנדידה חיה איתנו בשלום. קנדידה שמתפרצת, מבלבלת עם התסמינים הרבים שלה. הם לכאורה לא

קרא עוד »

מה להביא למסיבה?

עונת מסיבות הסיום התחילה! אתם מכירים אותי ויודעים שתיכף יגיעו המלצות לכיבוד בריא במקום ממתקים וחטיפים, כולל שני ממרחים קלים, טעימים ושילדים אוהבים. נתחיל בהמלצות, נמשיך עם מחשבה על צורות הגשה שמושכת את העין ואת הידיים לצלחות ונסיים עם המתכונים. מוכנים? מה אפשר להכין שיהיה גם בריא וגם טעים? קאפ

קרא עוד »