מתכונים

כמה מילים עלי

נעים להכיר, אני עירית אדן. יום יום אני רואה וחווה את הקשר בין האוכל שבו אנחנו מזינים את הגוף לבריאות הפיזית והרגשית שלנו.  זאת בדיוק הסיבה שאני מרגישה שהמקצוע שלי והידע שצברתי לאורך השנים, הם שליחות.

פוסטים אחרונים

חסה מוקפצת וקישואים

הפתעת סדנאות הניקוי! משתפת אתכם במתכון האביבי, המפתיע והדיאטטי שהתגלה כלהיט בקרב בוגרי סדנאות הניקוי. מה צריך 6 קישואים עם הקליפה ¼ חסה אמריקאית חתוכה לרצועות 1 בצל בינוני שמיר קצוץ – כמה שאוהבים 2 כפות שמן זית מלח פלפל שחור איך מכינים  מקלפים את הבצל, פורסים לחצאים ואז לפרוסות

קרא עוד »

עוגיות כוסמין ממה שיש

מה עושים כשהילדים בבית , משועממים ומתעורר חשק למתוק ?? הפתרון שלי הוא להכין ביחד עוגיות שילדים אוהבים. קבלו את המתכון הביתי שלנו ל – עוגיות כוסמין עם מה שיש בבית… ברמות שונות של בריאות וטעמים.  מה צריך 1 כוס קמח כוסמין 1 כפית אבקת אפיה 1 כפית שוקולית /או/

קרא עוד »

הכל בסיר אחד

  הכל בסיר אחד – ארוחה שלמה שכוללת פחמימה, חלבון וירקות. לא דורשת הרבה זמן הכנה, גם בריאה, גם אהובה על ילדים וגם מותאמת לחורף .. נשמע לכם בלתי אפשרי? מוזמנים להמשיך לקרוא ואז להמשיך לכיוון המטבח   מה צריך 1 בטטה, קלופה וחתוכה לרבעים1 שורש פטרוזיליה, קלוף וחתוך לקוביות

קרא עוד »

מרק עוף ודוחן

גם הסבתא שלכם נתנה לכם מרק עוף בצינון ?? מחקרים מצאו שזה לא סתם מיתוס אלא אמת לאמיתה: מרק עוף עם ירקות הוא נוגד דלקת, העצמות של העוף מכילות קולגן וג’לטין שעוזרים מאוד במקרים של שפעת ומחלות חורף דומות ותוספת הדוחן מייבשת את הליחה. בקיצור :תרופת פלא בסיר אחד!  

קרא עוד »

קוזו תפוחים להורדת חום

המתכון למשקה קוזו תפוחים, שמאזן חום ומוריד חום גבוה.מה זה קוזו? אצה עמילנית לבנה בטעם נייטראלי. מסייעת בבעיות עיכול, עצירות, חום וחולשה כללית. בבישול, היא מסמיכה תבשילים. מה צריך מה צריך?2 תפוחי עץ, עדיף ירוקים /או/ מיץ תפוחים טבעי מדולל במים.3 כוסות מים½ כפית אבקת קוזומים קרים איך מכינים 1.מבשלים

קרא עוד »

מרק בצל סתווי

מרק בצל סתווי ומהיר – מתוך ספר המתכונים המשפחתי שלנו מעולה לחיזוק מערכת חיסון וייבוש ליחה: שיעול, נזלת מה צריך 5-6 בצלים בינוניים קצוצים2 שורש פטרוזיליה קלופים ומגוררים בפומפייה1 גזר קלוף ומגורר בפומפייה2-3 פטריות שיטאקי או שמפיניון קצוצות2 כפות קמח כוסמין2 ליטר מים קרים½ כפית מלח¼ כפית פלפל¼ כפית אגוז

קרא עוד »

מנצ’יס חומוס

מתכון לנישנוש מלוח מסדנת Restart, סדנא לחיים בריאים וקלילים יותר מה צריך חבילת גרגרי חומוסרצועה של אצת קומבו (לא חובה)תבלינים שאוהבים בנדיבות – כורכום, כמון, קארי, פפריקה חריפה, חוויג’ מרק, מלח גס, פלפל שחור ועודשמן זית איך מכינים 1. משרים את החומוס2. מבשלים עד ריכוך בסיר לחץ או בסיר רגיל

קרא עוד »

טחינה של נסיכות

רוצים לדעת איך גורמים לילדים לאהוב סלק? ממרח שיהפוך את הטוסטים  ללהיט בריא, עשיר בברזל וצבעוני במיוחד  מה צריך ½ סלק מבושל במים ¾ כוס טחינה גולמית משומשום מלא ½ כוס מים ½ כוס לימון סחוט ¼ כפית מלח לבחירה: ¼ כפית כמון, קארי ירוק או סחוג איך מכינים טוחנים

קרא עוד »

קרקר טף

אני משתפת אתכם במתכון קליל מתוך הסדנה ניקוי – קרקרי טף מעולים, קלים להכנה וטעימים לאכילה. טף,דגן אחד קטן עם הרבה יתרונות – *הטף הוא דגן שנחשב כמזון על ומכיל את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם*עשיר בברזל, מגנזיום, סידן, חלבון וויטמינים*מתאים לטבעונים הנמנעים ממזון שמקורו בבעלי חיים*אינו מכיל

קרא עוד »

לביבות תפוחי עץ

לביבות בריאות, אפויות ומתקתקות. תחליף לקינוח בריא או סתם ארוחת עשר לבי”ס. לא צריך לחכות עד חנוכה….    מה צריך 3 תפוחי עץ מסוג גרנד.5 כפות קמח כוסמין מלא.3 כפיות סילאן או מולסה.1/4 קליפת לימון מגורדת.1/4 כפית קינמון.1 ביצה.חופן חמוציות או צימוקים. איך מכינים 1. מערבבים את כל החומרים יחד.2.

קרא עוד »