מתכונים

כמה מילים עלי

נעים להכיר, אני עירית אדן. יום יום אני רואה וחווה את הקשר בין האוכל שבו אנחנו מזינים את הגוף לבריאות הפיזית והרגשית שלנו.  זאת בדיוק הסיבה שאני מרגישה שהמקצוע שלי והידע שצברתי לאורך השנים, הם שליחות.

פוסטים אחרונים

פלאפל מש

למה כדאי לאכול שעועית מש?היא קלה לעיכול, עשירה בסיבים תזונתיים ,מסייעת בהורדת לחץ דם גבוה, מתאימה לחולי סכרת בזכות הערך הגליקמי הנמוך, מתאימה לצמחונים וטבעונים בזכות היותה עשירה בחלבון, מסייעת בטיהור הכבד ופינוי רעלים מהגוף, מסייעת לנשים בגיל המעבר בהקלה על גלי החום מה צריך להכנת העיסה ל 15 כדורים:1 כוס שעועית מש

קרא עוד »

פנקייק כוסמין

מתכון קליל ואהוב , תחליף ללחם בארוחת עשר או סתם פינוק של שבת. אפשר להכין כמות גדולה ולהקפיא, לבקרים הלחוצים. מה צריך 2 כוסות חלב אורז/שקדים/סויה/שיבולת שועל2 ביצים 2 כוסות קמח כוסמין מלא 1 כפית אבקת אפיה¼ כפית מלח¼ כוס סילאן, או סוכר חום (לא חובה) 1 כף שמן קוקוס לשימון

קרא עוד »

צאי מסאלה

מזמינה אתכם לעצום עיניים.. ולדמיין שאתם בהודו.תחליף מחמם ובריא לקפה     מה צריך חומרים ל-2 כוסות: 1 כוסות חלב שקדים1 כוס מים רותחים2 מקלות קינמון קטנים4 פרחי ציפורן שלמים3 תרמילי הל מבוקעים2 פרוסות של ג’ינג’ר טרי3 גרגירי פלפל אנגלי     איך מכינים מכניסים את כל החומרים לסיר, למעט החלב.  מערבבים ומבשלים

קרא עוד »

גבינת שקדים

אם גבינה לא, אז מה כן? שקדים! הם עשירים בחלבון, שומנים בריאים, חומצות שומן בלתי רוויות, ויטמינים ומינרלים. משתפת אתכם במתכון שלי לגבינה משקדים. תכינו כמות גדולה, לפני שיגמר…   מה צריך 1 כוס שקדים קלופים – אני ממליצה להשרות במים חמימים, הקליפה מתקלפת בקלות .½ – ¾ כפית מלח

קרא עוד »

ממרח פסטו קוטל פרזיטים

ממרח “קוטל” פרזיטים: קנדידה, תולעים.. הרכיבים שבתוכו מחזקים את מערכת החיסון ומחסלים את הפרזיט. מה צריך  צרור בזיליקום3 עלי סלרי4 שיני שום 3/4 כוס גרעיני דלעת1 כוס שמן זית כתית מעולהקורט מלח קורט פלפל שחור גרוסתוספת לבחירה: טימין, זרעי כוסברה, מנטה, נענע, זעתר, פלפל חריף     איך מכינים  תולשים את העלים

קרא עוד »

חמין צמחוני

איך משלבים בריאות, מעט קלוריות ומאזנים את רמות הסוכר בסיר אחד? חמין צמחוני! לפני המתכון, כמה טיפים איך מונעים את תחושת הנפיחות והגזים?* משרים את הדגנים והקטניות ללילה.* משתמשים בסוג אחד בלבד של קטניה.* מוסיפים אצת קומבו שמרככת את קליפת הקטניה ומונעת גזים.  היתרונות של מרכיבי החמין הצמחוני* שעועית שחורה

קרא עוד »

מוס ערמונים

אוהבים ערמונים? הם מזכירים לכם רחובות קרירים בעיר אירופאית, ארוזים בנייר עיתון?  מתכון קליל ומחמם למי שמתחשק לו להתפנק עם קינוח ביום גשום או סתם כארוחת ביניים   מה צריך   2-3 חבילת ערמונים בוואקום3 תפוחים ירוקים גארנד חתוכים לקוביותכ-1/2 כוס מים1/4 כפית קינמון1/4 כפית ג’ינג’ר טרישקדים קלויים לקישוט  

קרא עוד »

פסטרמה ביתית

פסטרמה קנויה out פסטרמה ביתית inבמקום הנקניקים הקנויים שמכילים שומן רווי, חומרים משמרים וצבעי מאכל. בואו נכין. תנסו פעם אחת, אני בטוחה שתאהבו ותיצרו את “פסטרמת הבית” שלכם. מה צריך חזה הודו נקבה או חזה עוף כף מלח גס2 כפות שמן זית3 שיני שום קצוצות1 כף פפריקה, עדיף מעושנתקורט מלח פלפלעשבי תיבול: רוזמרין,

קרא עוד »

מרק שורשים לבן

מרק חורפי שמפחית צורך במתוק וגם דל קלוריות? יש דבר כזה! בקערה אחת – משהו שמפחית חשק למתוק, יכול להיות תחליף לפחמימה, דל קלוריות ו”על הדרך” תורם לחיזוק מערכת החיסון, משביע ועשיר בסיבים תזונתיים.  מה צריך 3 ראשי סלרי3 שורשי פטרוזליה1 בצל1/2 כרישהמלח, פלפל 1 כף מולסה  איך מכינים   מאדים את

קרא עוד »

תפוח אפוי עם מיסו ושקדיה

הרבה שואלים אותי: תזונה בריאה מחייבת להפסיק לאכול מתוק? ממש לא!
אפשר לאכול, פשוט קצת אחרת. תפוח עץ בתנור עם שקדייה ומיסו הוא דוגמה למתוק עם טוויסט.
קל להכנה, מתאים לתהליך הניקוי וכמובן אחריו. מנה מצויינת כארוחת ביניים וגם כקינוח

קרא עוד »